Kies vooral voor Zendesk CRM wanneer je op zoek bent naar een CRM-systeem dat gebruiksvriendelijk is en ervoor zorgt dat je personeel hoogwaardige support aan je klanten kan bieden. Door van dit systeem gebruik te maken, vergroot je de klanttevredenheid, wat uiteindelijk groeimogelijkheden biedt voor je team en onderneming!
Bekijk hiernaasthieronder de beste alternatieven
De beste alternatieven
Supersnel naar:
— Arjan, expert Software —
Werk efficiënter met Zendesk CRM
Ben je een manager van een team of ben je ondernemer met personeel in dienst en ben je op zoek naar een geschikt CRM-systeem? Dan lees je op deze pagina alles over Zendesk CRM. Door de aanbieder beter te leren kennen, kun je sneller bepalen of deze aanbieder bij je team en je onderneming past. Je komt er bijvoorbeeld achter welke voordelen deze aanbieder je te bieden heeft. Twijfel je na het lezen van de informatie op deze pagina nog of dit dé aanbieder voor jou is? Dan kun je gebruikmaken van het handige overzicht dat wij voor je samengesteld hebben. Dit overzicht laat je makkelijk en snel meerdere aanbieders met elkaar vergelijken, zodat je zelf minder tijd in je research hoeft te steken.
Ben je op zoek naar makkelijke en betrouwbare CRM software? Dan is Zendesk CRM wellicht de aanbieder die bij je past. Wanneer je voor deze software kiest, kun je een volledig geïntegreerd ticketsysteem verwachten, dat je helpt om je klanten meer dan tevreden te houden. Alle vragen, verzoeken en contactopnames vanuit de klant, komen centraal in Zendesk CRM binnen. De vraag kan direct aan een teamlid toebedeeld worden, waardoor je het mogelijk maakt om zo snel mogelijk op de openstaande vragen, verzoeken en contactopnames van je klant kunt reageren.
Deze aanbieder zet alles op alles om klantrelaties te verbeteren. Wanneer je voor deze softeware kiest, kies je voor een betrouwbaar, gebruiksvriendelijk en innovatief systeem. Deze aanbieder staat verder open voor feedback en kijkt graag samen met jou op welke manier de software zo goed en snel mogelijk in je onderneming geïmplementeerd kan worden. Daarnaast gaat het hier om een betrouwbare partij die in meer dan 160 landen en regio’s actief is en meer dan 160.000 accounts onder zich heeft hangen.
Net zoals bijvoorbeeld e-Boekhouden.nl biedt Zendesk CRM je vele voordelen aan. Als je voor deze aanbieder kiest, kun je support aan je klanten bieden op elk denkbaar kanaal. Je kunt support bieden per mail, telefonisch, social media kanalen, chatbots, community forums en nog veel meer. Verder is Zendesk CRM erg gebruiksvriendelijk, waardoor je personeel er snel mee overweg kan. Deze software ondersteunt je team in het bieden van hoogwaardige support aan al jullie klanten. Verder biedt de aanbieder je de mogelijkheid om het softwarepakket aan te passen op iedere groeifase van je onderneming. Zo groeit de software altijd met je mee en kun je op de lange termijn gebruik blijven maken van deze software binnen je eigen organisatie. .
Weet je nog niet zeker of Zendesk CRM de aanbieder is waar je 100% voor wil gaan? Dan hebben wij een handig en compleet overzicht voor je klaargezet op shopadvies.nl. Door dit overzicht in te zetten gedurende je zoektocht naar een CRM-systeem dat perfect bij je onderneming past, kun je makkelijk en snel verschillende aanbieders met elkaar vergelijken. Dit vermindert keuzestress en zorg bij jou voor meer overzicht in wat je wil en waar je precies naar op zoek bent. Door van tevoren je wensen op papier te zetten, kun je in één oogopslag zien welke aanbieders het dichtst bij je wensen in de buurt komen. Hierdoor kun je al meteen een kleiner groepje uitkiezen, dat in jouw ogen het meeste potentieel heeft.
Verder is het wel handig om meer achtergrondinformatie over de verschillende aanbieders te ontvangen. Dan weet je beter wat de achtergrond van het bedrijf is en of hun manier van werken ook bij jouw team en onderneming past.
Hoofdkantoor | Strawinskylaan 4117 4th Floor, 1077 ZX, Amsterdam |
Telefoonnummer | Via website |
Via website |
7,8
0
2
0
0
0
7,8
Perfecte klantenservice tool
Mogelijkheden
8Helpdesk
8Gebruiksgemak
8Prijs
7We gebruiken zendesk al jaren. Hiermee hebben we een compleet overzicht van de klanten en hoe onze organisatie met vragen omgaat. Werkt uitstekend voor ons.
Veel opties voor klantenservice
Makkelijk om te gebruiken voor iedereen in bedrijf
7,8
Hiermee werkt onze helpdesk en sales samen
Prijs
8Mogelijkheden
8Helpdesk
8Gebruiksgemak
7Naast vragen aan de helpdesk werkt de verkoopafdeling graag met Zendesk. Het biedt een overzicht van alle klanten in beeld en de mogelijkheid voor uppsell.
Combinatie helpdesk en sales verbind afdelingen
Makkelijk in gebruik
— Arjan, expert Software —
Bedankt, we zijn
superblij met je review!
Ik controleer je review zo snel mogelijk en zet 'm dan live.
Je maakt nu automatisch kans op een cadeaubon van €50,-. Meer kans maken? Laat ook een review over andere producten achter.
Schrijf een review over Zendesk CRM en help anderen met jouw ervaring. Je maakt dan automatisch ook kans op een cadeaubon ter waarde van maar liefst € 50,-. Alvast bedankt!
Nooit meer iets missen?
Wij houden je graag op de hoogte.
Jansbuitensingel 29 (alleen op afspraak)
6811 AD Arnhem